Forum Enemy territory Klan Strona G│ˇwna Enemy territory Klan
Forum Klanu |ARH|
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   U┐ytkownicyU┐ytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂciZaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci   ZalogujZaloguj 

mial ktos taki problem?

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Enemy territory Klan Strona G│ˇwna -> HYDEPARK
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla
VIP
VIP



Do│▒czy│: 24 Sty 2014
Posty: 756
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Nie 20:06, 06 Kwi 2014    Temat postu: mial ktos taki problem?

prawidlowy wynik-0,7 w talii do bioder,na taki pod┼Ťwiadomie poluje samiec,ktory chce mie─ç zdrowe potomstwo,taki wynik tez daje kilkakrotnie wieksza szans─Ö na prawidlowy POROD dziewczynki z idea┼éem Barbie z dzieci┼ästwa....
[link widoczny dla zalogowanych]
no wlasnie Po dekoloryzjacji - 4 miesi─ůce
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

stanełam dzisiaj na wagę- przede mna jeszcze 5 kilogramów [link widoczny dla zalogowanych] A przede mna znowu godziny obijania sie
nie otwiera sie... Jaki┼Ť czas temu przysz┼éam szybciej z pracy i przy┼éapa┼éam m─Ö┼╝a jak sobie robi┼é ... Wymie┼äcie tylko jedna pare! bo to mo┼╝e by─ç b┼é─ůd lekarski bo si─Ö adwokata pyta┼éam Mo┼╝e czas pozby─ç sie tego dziadostwa? [link widoczny dla zalogowanych]
i co z tego? Okres nie nadszed┼é. po przek┼éuciu p─Öpka 2 tyg. r├│┼╝owa (nie landrynka ) tak czytam co niekt├│re wypowiedzi i wiekszosc ucieka od czarnego koloru a ja wczoraj z blondu przefarbowa┼éam na czarny farb─ů loreal casting troche maja poblask granatu,wsta┼éam z rana bo troche nie moge sie przyzwyczaic zobaczymy co bedzie jak narazie mi sie podoba w┼éosy maj─ů ┼éadny l┼Ťniacy kolor czego nie mo┼╝na by┼éo powiedziec przy blondzie mimo czestego podcinania i u┼╝ywania r├│┼╝nych od┼╝ywek w┼éosy by┼éy matowe(obecnie mam w┼éosy do ramion) a blond mia┼éam przez ponad 8 lat.pozdrawiam Bardzo podoba mi si─Ö ta fryzura Je┼Ťli jesz tyle kcal ile spalisz na dzie┼ä, to nie przytyjesz.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Tabletkę wkładamy szerszym końcem!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
Zapraszam was serdecznie na mojego bloga o tym jak mi sie zyje we Wloszech.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] noc - jedna tabl, rano - połowa.
Witaj os├│bko z czarnym nickiem 6 lat to do┼Ť─ç d┼éuuuugooo!!!! odpu┼Ťci┼ée┼Ť sobie rehabilitacje, czy lekarz stwierdzi┼é, ┼╝e wi─Ökszego zgi─Öcia ju┼╝ nie uzyskasz ? A co sadzicie o firmie Euro Nails????? Witajcie dziewczyny moge powiedziec ze bralam bromergon 2 miesiace wiem pocztki byly okej pierwsze dawki potem kolejne i zostlo mi na 2 tabletkach. Ja przek┼éuwa┼éam p─Öpekjakie┼Ť 3 miesiace temu .. [link widoczny dla zalogowanych]
ze 160 osob poleci - nie pali─ç co najmniej 3 dni (je┼Ťli nie da rady wytrzyma─ç to mo┼╝na tego 3 dnia zapali─ç, ale wa┼╝ne jest ┼╝eby nie zaci─ůga─ç si─Ö standardowo ale z ca┼ékiem otwart─ů paszcz─ů, ┼╝eby nie wytwarza─ç podci┼Ťnienia) Jesli ma ktos jaies rady prosz─Ö o odp na maila. Nie jest to malutka, w─ůska kredka, przy u┼╝yciu b┼éyszczyku potrafi─Ö zmalowa─ç ca┼ékiem niez┼ée usta, ale chcia┼éabym, ┼╝eby powi─Ökszenie by┼éo dosy─ç znaczne. chcac uzyskac jakas fachowa porade nt tego jak sie jakos ciekawiej sciac....nie ma szans do nie chce mi si─Ö ┼╝y─ç: Ale on chyba nazywa si─Ö Rogowski
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

a widzieliscie Beyonce bez retuszowania?
[link widoczny dla zalogowanych]
W CLO w Siemianowicach ju┼╝ lekarze ┼╝artowali ze mnie ┼╝e goi si─Ö wszystko na mnie jak na psie tak wi─Öc przebarwienia powoli zanikaj─ů.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Je┼Ťli jesz tyle kcal ile spalisz na dzie┼ä, to nie przytyjesz. [link widoczny dla zalogowanych] Chyba jestem dziwna bo bardzo j─ů lubi─Ö
od jutra zaczynam szostke - trzymajcie kciuki! b─Ödziesz mia┼éa trening o jeden dzie┼ä d┼éu┼╝szy, ale mi─Ö┼Ťnie przecie┼╝ na tym tylko zyskaj─ů. albo moze zle oceniasz moment w ktorym sa najbardziej napiete? Ja chc─Ö rozwodu , on nie. W BYdgoszczy dajecie rad─Ö ??? [link widoczny dla zalogowanych]
Lazilam 6 godzin po sklepach, a i tak nic nie zakupilam na ta uroczystosc. Polecam Darka z Nefretete Nad Sudo┼éem - jest super i chodze do niego juz od 5 lat wiec wiem co mowie a ja wam powiem ze mam kolczyk w cipce, wyglada super B─Öd─Ö bardzo d┼║wi─Öczny za wszystkie rady. Dziewczyny bardzo prosz─Ö o pomoc. jeszcze brakuje ┼╝eby te pornosy ogl─ůda┼é przy ma┼éych dzieciach Mysle, ze gdyby czesciej ze mna to robil, to w koncu na nowo bym sie przyzwyczaila i bol by minal.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] P.S to nie prawda ze musia┼éy┼Ťcie zarazi─ç si─Ö od kota to tylko 1 z mozliwo┼Ťci

Teraz, jak ju┼╝ mniej wierzchnich ubra┼ä nosimy to jeszcze p├│┼é biedy, ale zim─ů bawi─ç si─Ö w zak┼éadanie i zdejmowanie plecaka co chwil─Ö (mnie si─Ö to zdarza) na zimow─ů kurt─Ö to koszmar.
[link widoczny dla zalogowanych]
nawet gdyby on przestal pic to by ona go nigdy w zyciu nie kochala. Wizyta kosztuje ok 50 zł.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Pozdro =* [link widoczny dla zalogowanych] -30g masła orzechowego lub orzechów arachidowych
co to jest manikiur hybrydowy??? Za p├│┼║no zdecydowa┼éam si─Ö na operacj─Ö Mam m─Ö┼╝a jednak brakuje mi babskich wieczork├│w, ┼Ťmiech├│w i weso┼éego sp─Ödzania wolnego czasu w gronie kole┼╝anek Bejbi nie odpowiadamy na zaczepki [link widoczny dla zalogowanych] w/bielizna-55 [link widoczny dla zalogowanych]
jak zmiany po 2 miesiacach czy zaczerwienienie ustepuje i jak stosujesz ten dermatix tzn jak dlugo i od kiedy zaczelas tzn ile minelo od operacji zanim zaczelas go stosowac i jak czesto to robisz bo na opakownaiu napisane jest 2 razy dzinnie i!no i oczywiscie jak efekty !pozdrawiam Pozdrawam wszystkie dziewczyny na diecie Zapraszam na topic Anonimowi ┼╝ar┼éocy ┼é─ůczmy si─Ö, to co┼Ť dla Ciebie Kto z Was nie ma zdjecia, na ktorym wyszedl jak potwor/kosmita/bardzo brzydkie zwierze? D┼éugo si─Ö zastanawia┼éam czy zdecydowa─ç si─Ö i pojecha─ç do polecanej przez was Cleopatry - p.Moniki. Bardzo prosz─Ö o jak─ůkolwiek pomoc... [link widoczny dla zalogowanych] orzane.html
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
Juukla
VIP
VIP



Do│▒czy│: 24 Sty 2014
Posty: 756
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Nie 20:09, 06 Kwi 2014    Temat postu: Czytam wasze komentarze i wci─ů┼╝ nie mog─Ö si─Ö zdecydowa─ç

W tym chc─Ö gdzie┼Ť jecha─ç w g├│ry.
[link widoczny dla zalogowanych]
kt├│ra┼Ť z Was pisa┼éa o ─çwiczeniach pilates, dziwie sie troch─Ö , bo ja te┼╝ ko┼äczy┼éam tam kurs jaki┼Ť czas temu i moj─Ö wra┼╝enia s─ů zupe┼énie inne.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

cebula to... [link widoczny dla zalogowanych] Pozdrawiam
Pozdrawiam i ┼╝ycz─Ö powodzenia . w razie czego b─Öd─Ö pami─Öta─ç Mam pytanko. Czym si─Ö r├│zni Gynalgin od Gynazolu? Przecie┼╝ to aukcja, pewnie skocz─ů jeszcze do g├│ry ! [link widoczny dla zalogowanych]
.....na ul.Deotymy (na Woli), jak na moje potrzeby jest spoko, min. Zgodnie z obietnica donosze, ze juz kamien zdjety i zeby wypiaskowane. Wady trzeba wymysla─ç takie jak pedantyzm, pracoholizm, du┼╝e wymagania itd ale ┼éadnie ubra─ç to w s┼éowa. obie bardzo ladne ale cichopek ma przede wszystkim kobieca figure a mucha nie, ona z reszta o wiele lepiej wyladala kiedys z dlugimi troche kreconymi wlosami jak w Mlodych Wilkach a nie teraz z tym garnkiem na glowie:/ Pozdrawiam i w┼éasnie biore co 2gi dzie┼ä, wtedy ┼Ťpie normlanie nie mam jakiejs wielkiej potrzeby brania wiecej, z tym ┼╝e gdy wezme tabletk─Ö, k┼éade sie do ┼é├│┼╝ka, nie ma ogladania tv, chodzenia, s┼éuchania muzyki, trzeba si─Ö wyciszy─ç i hop do ┼é├│┼╝ka, co do efekt├│w ubocznych to tydz temu wzie┼éam tbl, mialam isc spa─ç, ale m─ů┼╝ zawo┼éa┼é mnie na fina┼é jakiego┼Ť programu i wtedy 1 raz mialam halucyjnacje...widzia┼éam po2-nie,oraz po3-nie, oraz zaburzenia koordynacji. Boj─Ö sie o sk├│r─Ö.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Czasami zda┼╝a si─Ö ┼╝e to nawet tylko sk├│rka wrasta a nie paznokie─ç wtedy mam u┼éatwione zadanie.To trzeba poprostu wyci─ů─ç ale jak wiadomo to powraca
[link widoczny dla zalogowanych]
waga 66 kg, wzrost 168, cel 58 kg. HEJ,
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

a z facet├│w: [link widoczny dla zalogowanych] zwlaszcza gdy nie ma sie tam znajomych...
http://www.youtube.com/watch?v=x6aUxSXEJ3Q wkurzaj─ů mnie wszelkie przer├│bki i podr├│bki dirty dancing - tak jak ostatni taniec Cipcioka i Hakiela czy przer├│bka Shakiry. Tak samo dziewczyna o wadze 48 kilo i wzroscie 158 cm mo┼╝e miec w pasie niecale 60 zm, czego zywym przyk┼éadem jest moja siostra Bynajmniej nie ma d**y jak szafa, choc nie ukrywam, ze ma okr─ůg┼éy ty┼éek Ale wygl─ůda z tym bardzo ┼éadnie (bo w biuscie tez ma sporo) i jej figura si─Ö ka┼╝demu podoba. ten kraj jest chory i nie ma dla niego lekarstwa Jesli czujesz sie zmeczona plywajac krawlem zrob tak: [link widoczny dla zalogowanych]
Pozdrawiam wszystkich i badzcie wytrwale bo warto Oba leki bra┼éam na dob─Ö przed zabiegiem, Exacyl ju┼╝ mog─Ö odstawi─ç, bo krwawi┼éam tylko po zabiegu, ale nawet nosa porz─ůdnie wysmarka─ç si─Ö nie da┼éo ┼╝eby nie krwawi┼éo dzi─ůs┼éo o tym preparacie mowila Tobie lekarka : Tamtejsze panie specjalizuj─ů si─Ö we fryzurach dla kobiet powy┼╝ej 50 roku ┼╝ycia, tzn, na ch┼éopaka, loczki i fioletowa farba:/ Fryzura na impreze to u nich nobliwy koczek, r├│wnie┼╝ jak z babci zdj─Öty, pr├│bujesz wyt┼éumaczy─ç o co ci chodzi, a one i tak swoje, wyszlam stamt─ůd za┼éamana i sama w domu poprawia┼éam fryzur─Ö na wesele, nie polecam!!! Czy kto┼Ť mo┼╝e mi powiedzie─ç jakieego efektu powinnam si─Ö spodziewa─ç po wizytach w tych salonach? Moi drodzy!Ja widze ze niektorzy po kursach biora sie nawet za wyjazdy!Skad tyle odwagi.Ja koncze staz 5 miesieczny a i tak za malo na nim robilam wiec szukam dalej salonu gdzie bede mogla sie czegos dobrze nauczyc...pytanie czy jest to mozliwe.Moja kumpela po kursie jest juz w drugim salonie i mowi ze zabardzo to nikt jej nieuczy.Ja mam mozliwosc prowadzic salon z kolezanka i sa dosc niskie oplaty.Dotacja jest mozliwa i mysle czy poprostu isc na swoje i chodzic na szkolenia z Matrixa bo na tych farbach bym pracowala.Poznalam juz osoby ktore po kursie poszly na gleboka wode i otwieraly salon i sie nauczyly w praktyce itp.Moze sie znajdzie ktos z takim doswiadczeniem.Ja chodzilam na kurs w Europejskim Centrum Ksztalcenia wczesniej kropelkami.Watka bedzie emitowac ciepe┼éko z ulatniajacego sie
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Kiedy┼Ť Ty szuka┼ée┼Ť informacji teraz Ty pom├│┼╝ innym i opisz swoj─ů histori─Ö i podziel si─Ö swoim do┼Ťwiadczeniem.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Jutro wzi─Ölam sobie wolne, ale we wtorek nie wiem jak to bedzie w pracy.
[link widoczny dla zalogowanych]
mIKO┼éAJ kRAWCZYK Ja bra┼éam przez miesi─ůc rano i wieczoram po po┼é├│wce...czyli jedna dziennie GIN kaza┼éa mi bra─ç po 1/4
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

e_linka [link widoczny dla zalogowanych] I tak, kwasy te podgrzane przechodz─ů z formy cis-cis, aktywnej biologicznie - a wi─Öc zdolne do przenikania do struktur kom├│rkowych i do tworzenia na przyk┼éad prostaglandyn /hormon├│w kom├│rkowych/ - w form─Ö cis-trans, trwalsz─ů i nieaktywn─ů.
szkoda, ze dyngusa nie ma, swieconki tez nie... Czy ktos moze wie ??? kosztuje ok. te 3-4kg to napewno wskoczy ,ale jak bedziesz odzywiala sie mniej kalorycznie i wlaczysz czwiczenia to nie powinnas nabierac wiecej wagi ,staraj sie to utrzymac Najlepiej miec to pod scisla kontrola czyli codziennie zwazyc sie i dopuszczac ewntualnie tyko 1kg max wiecej od wagi ,ktora chcesz utrzymac.jesli zauwazysz,ze juz masz ten 1 kg wiecej to nastepny dzien tylko owoce i warzywa i kontroluj wage.Taki rezim pozwoli na stala wage ciala,Gdyby udalo Ci sie utrzymac stala wage przez okres 2 lat to organizm po tym czasie jakby zapamietuje ta mase ciala i nie dazy juz tak szybko do zwiekszania masy-latwiej jest wtedy utrzymywac staly poziom.Jesli skoki beda wieksze to organizm bedzie dazyl ciagle do powrotu tej maxymalnej wagi jaka mialas na poczatku. 40+ latki na ktorych ja sie w zyciu natknelam byli zazwyczaj bardzo zabawni, ciekawi swiata, ROZWINIECI INTELEKTUALNIE, doswiadczeni wiec nie malostkowi i zakomleksieni (czyt. [link widoczny dla zalogowanych]
Dodam, ┼╝e si─Ö nie odchudzam, jednak moje posi┼éki nie s─ů bogate i wyg├│rwane. jab┼éczy┼äska - 58 no i spotkania z ukochanym Hmmm jak wygl─ůda w samej koloratce ..... S┼éawek M. Ja si─Ö do tego og├│┼éu niestety nie zaliczam A to ┼╝e ma wolne i nie musi si─Ö t┼éumaczy─ç, nie oznacza r├│bta co chceta, s─ů rzeczy kt├│rych rzecz jasna kap┼éan w tym czasie (jak zawsze) robi─ç nie powinien, nie dlatego ┼╝e musia┼éby si─Ö t┼éumaczy─ç tylko dlatego ┼╝e jeste kim jest i musi wobec samego siebie pozosta─ç uczciwym Paaaa Rozja┼Ťnia┼éam moje ciemne blond w┼éosy i powiem Wam, ┼╝e warto by┼éo mam naturalnie wygl─ůdaj─ůce rozja┼Ťnione w┼éosy, wprawdzie chcia┼éam troszk─Ö wi─Ökszego efektu rozja┼Ťnienia, ale jak na pierwszy raz to chyba wystarczy.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Wczoraj na przyklad bylam taka glodna wieczorem,ze nie umialam zasnac, a w nocy sie budzilam,bo glod nie pozwalal mi spac.
[link widoczny dla zalogowanych]
piszcie sobie ja r├│wnie┼╝ bior─Ö od 2-├│ch m-cy Bromocorn w ilosci 2 tabl.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

powiedzcie mi jak moge zostapic slodycze bo to jest moja udreka nie potrafie sie ich oprzec nawet jak ni mam ich w domu to musze isc do klepu poniewaz mnie taka chcica dopada ze szkoda gadac (na slodkie oczywiscie) [link widoczny dla zalogowanych] Sama zastanawiala sie wielokrotnie nad usunieciem, dowiedzialam sie, ze w moim przypadku to ok 8tys zł operacja plastyczna.
Ja wzie┼éam sie na spos├│b i nosze bluzeczki z dekoldem nawet du┼╝ym unikam tych pod szyj─Ö i golf├│w- optycznie powiekszaj─ů. m├│j mail [link widoczny dla zalogowanych] Trzymaj si─Ö ciep┼éo i uwierz w sam─ů siebie a inni te┼╝ uwierz─ů.. P. Pozdrawiam serdecznie. Cichopek by zaspokajac swoje ambicje, to za sprawa jej nazwiska jest o nim glosno,nie oszukujmy sie. [link widoczny dla zalogowanych]
-Forevermore (przygn─Öbiaj─ůce, ale panny Ci─Ö za to pokochaj─ů) Ten zapach jest obrzydliwy!! Pozdrawiam Najlepsze sa klamry VHO ktore zaklada sie u kosmetyczki (ale niewiele ich jest takze w mniejszych miastach moze nie byc ich wcale, np: Nie wiem czy jest warty zakupu. Ja dostalam na moj─ů torbiel (na 4 miesi─ůce) Novynette... - przecie┼╝ to 100 razy gorsze, no i pewnie szkodzi zdrowiu, nie lepiej je┼Ť─ç te 200kcal poni┼╝ej limitu (dlaczego nie zgodnie z zapotrzebowaniem?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Enemy territory Klan Strona G│ˇwna -> HYDEPARK
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Mo┐esz pisaŠ nowe tematy
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach


fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001 - 2005 phpBB Group
Theme ACID v. 2.0.20 par HEDONISM
Regulamin